-
Picerija Mačak
Samo malo dobrog zezanja, i eto reklamice za piceriju...
-
Vinski podrum
Radio reklama skoro bez i jedne jedine reči, a sve govori. Težak zadatak, ali neskromno mislimo da smo uspeli! ;-)
-
SIM tours
Malo šale, malo prijatnog opuštanja... A ako se prepoznajete u ovom spotu, definitivno vam treba odmor!
-
PIP
Komična muzika. Komičan, dvosmislen i intrigantan tekst, karakteristična interpretacija... Svako će poslušati i upamtiti! Mission complete!
-
Picerija Karibik
Intrigantan, upečatljiv spot i slogan u kampanji „Pica bez kondoma“, priznaćete, skreće pažnju! Zar nije tako lepše?
-
Pan foto
Iskorišćena adresa klijenta (Njegoševa), kao glavni motiv u reklamnom spotu. Upravo adresa je bila informacija koju je trebalo naglasiti u reklamnoj kampanji.
-
Mobil telecom
Još jedna šaljiva reklama sa komičnim glasom, koji privlači pažnju uha i svojim šarmom garantuje pamtljivost plasirane informacije.
-
Mirakis autoklime
Preuveličavanje uvek da dozu komike koja provereno skreće pažnju, pa tako i u ovoj reklami za servis autoklima.
-
Laps 2000
Manji ili veći, stvar je ukusa i potreba, a mi smo tu dilemu iskoristili za reklamni spot za prodavnicu mobilnih telefona.
-
Image and soccer
Kladionice su upravo to... Hleb bez motike... Samo što smo mi to prvi i javno rekli i iskoristili kao zgodnu ideju za reklamu.
-
Autoprom
Komična situacija koja je rezurtirala najpopularnijim reklamnim spotom u toku svog emitovanja na novosadskim radio stanicama.
-
Agropanonka 2
Bitno je da kresne iz prve... Dvosmislena igra reči iskorišćena u svrhu efekta reklamnog spota.
-
Rodic MB
Topao i afirmativan institucijalni reklamni spot koji treba da poradi na privrženosti kupaca pokretaču reklamne kampanje.
-
Restoran Sač
Pucketanje vatre, sećanje na detinjstvo, majčinstvo, dom... Sve pozitivne asocijacije, koje treba da vas navedu zvukom na atmosferu koju žele da vam pruži domaćin restorana.
-
Restoran Dukat
Reklamni spot za (ne samo) restoran „Dukat“, kultno mesto u Novom Sadu. Mesto koje je bilo inspiracija za baš ovakvu ideju.
-
NIS petrol
Da, i veliki NIS je na spisku komitenata Boomeranga. Ovo je jedan od reklamnih spotova za NIS-ove benzinske stanice.
-
Mirakis
Svakom muškarcu njegov auto je najbolji i često se sa setom seti svog prvog četvorotočkaša i jos kada je to Golf...
-
Lingvarama
Kažu, ko se seli, taj se ne veseli, ali da li je baš tako? Kako na originalan način objaviti promenu adrese firme? Čuli ste... baš ovako!
-
Lav pivo
Zašto volim Lav pivo? A kako bolje ugasiti žedj, nego gutljajem dobrog piva? Zar niste ožedneli?!
-
DDOR
Niko danas nije siguran ni u svom domu, a kamoli kada izadje na ulicu. Svet je postao opasan za pojedinca i potrebno je imati neku sigurnost.
-
Zavod za izgradnju grada
Informativni reklamni spot bez muzičke podloge kako ne bi odvlačila pažnju sa jasno i upečatljivo izrečene poruke klijenta.
-
Top-shop kosmodisk
Studio Moderna (Top-shop) je dugogodišnji saradnik Boomerang-a. Top-shop i neodvojivi Kosmodisk.
-
Top-shop
Dugogodišnja saradnja sa Studio Modernom (Top-shop) još uvek traje na obostrano zadovoljstvo. Saradnja iz fotelje... ;-)
-
TV Delta jingle
Kompleksan jingle koji iziskuje mnoštvo efekata i audio montaže. Baš to što treba da prezentuje moderan medij.
-
Radio Zabac jingle
Efekat i upečatljiv glas za identifikaciju radio stanice. Ovako je Boomerang zamislio zvuk radio Žapca.
-
Mega market
Speijalno pisani tekst i muzika (mladi kantautor Boris Bandić) za ovu reklamnu kampanju, moćan glas Nataše Mihajlović („Frajle“) i ... TO JE TO!
-
Flamingo
Ljubav, cveće, pesma, i još kada je otpeva Nataša Mihajlović, pevačica iz „Frajli“, reklama ne može da prodje nezapaženo, naprotiv.
-
Bon voyage
Sunce, more, školjke, morska melodija... asocijacije na neodoljiv odmor!
-
Taxi 101
Pevana reklamna maska kojom se kroz melodiju najlakše pamti broj telefona, što je taxi udruženjima najbitnije tokom reklamnih kampanja.
-
Plava frajla 2
Frajla ljubomorna na "Plavu frajlu". Kratko i jasno... Kućna dostava iz restorana „Plava frajla“!
-
Plava frajla 1
Blago svima nama sa frajlama. Kratko i jasno... Kućna dostava iz restorana „Plava frajla“!
-
Kon tours
Maska koja treba opuštajuće da deluje na slušaoca i time asocira na odmor koji će opustiti sva vaša čula.
-
Sky tel
Zvukom dočarati nove, moderne tehnologije i tako skrenuti pažnju baš na svog klijenta.
-
Opa cupa-docek Nove godine
Svega i svačega, baš kao i na dočeku. Reklamni spot pun energije koju treba da prenese na eventualne posetioce baš ovog dočeka Nove godine i dočara najbolji provod.
-
Fast energy
Energetski napitak „Fast energy“, dvosmislenom igrom i snažnim efektom munje, jasno aludira na poruku koju treba da ponese reklama.
-
Cool bar
Vrati kuću, imaš "Cool bar"! Urbano mesto promovisano urbanim reklamnim spotom.
-
Agropanonka 1
Malo efekata, malo rime i nema zime za efekat reklame. Dinamičan reklamni spot, koji upravo svojom živošću skreće pažnju.
-
ADA computers
Iskorišteno ime ADA u smislu iznenadnog podsećanja AAAA-DAAAA sa porukom, „kada god se setite“.
-
Novosadska banka
Kroz upečatljiv glas spikerke i uz prijatnu muziku, saopštena željena informacija bivše Novosadske banke.
-
Mega market
Jasan i glasan informativni reklamni spot sa potpunom informacijom koju je klijent želeo da prenese slušaocima.
-
Radio B team jingle 2
Oficijelni jingle radija "B team". Efektan i kratak.
-
Radio B team jingle 1
Identifikacija radio "B team"-a - strašan radio!
-
ADA computers
Pevljiva melodija je uvek bila dobar recept, ako želite da vaša reklamna poruka bude lako pamtljiva. Melodija lako "ulazi u glavu", a samim tim i poruka.
-
ABC fotokopirnica
Lepa melodija i ideja da fotokopiranje prenesemo na polje emocija, priznaćete, nije uobičajeno. A zar upravo to i nije cilj svakog reklamnog spota, BITI DRUGAČIJI!
-
City market
Doveli smo i Arnolda u Srbiju. I popularni Švarcika zna da se u City marketu najbolje kupuje! ;-)
-
Art electronics
Dečiji glas, uvek prijemčiv ljudskom uhu i ideja da roditelj svoje čedo najbolje čuva baš ovim alarmnim sistemom.
-
City market
Osećajem optimizma i sigurnosti, želeli smo da privučemo pažnju na „City market“. Kupovina uz osmeh! :-D
-
B team
Radio jingle pun elektriciteta, efekata, željenih poruka, najbolje iskazuje i afirmiše modernu radio stanicu.
-
Dalia
Hmmm... Priznaćete, nije baš lako, logično spojiti toaletnu papirnu galanteriju i emocije, ali eto... uspeli smo i to.
-
Art electronics
Sačuvajte sebe i svoje čedo alarmima iz Art electronics-a. To je poruka ove reklamne kampanje.
Audio produkcija